close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שוברי מתנה בתור מתנות לעובדים

מערכת שורשו כסליו, תשעז06/12/2016

מדוע שוברי מתנה הם רעיון מצויין למתנה?

תגיות:

בכל חג, ולעיתים גם בנסיבות אחרות, חושבים בעלי עסקים כיצד הם יכולים לצ'פר את העובדים שלהם. רכישת מתנה היא יופי של פתרון, לעיתים אפילו פתרון מתבקש. הבעיה היא שיש המון אפשרויות ולא מעט משתנים שצריכים להיכנס לתוך שיקולי הבחירה של המתנה. אז מה בדיוק אפשר לרכוש לעובדים? אין מעסיק או מנהל ארגון שאינו חושב על השאלה הזו לפחות מספר פעמים בשנה.

המאמר הנוכחי מציע עבורכם את האופציה שהיא ככל הנראה המומלצת ביותר בתחום – רכישה של שוברי מתנה – כי העובדים הם אלה שיודעים הכי טוב מה הם רוצים לעשות עם המתנה.

סוגים רבים של שוברים

שוברי מתנה מכניסים אותנו לעולם רחב, ובו הרבה מאד אפשרויות. הסיבה היא שיש אינספור סוגים של פעילויות או אפילו מוצרים הנכללים באותו שובר. זה יכול להיות שובר של ארוחה על סוגיה – ארוחת בוקר זוגית, ארוחת ערב או אפילו ארוחת גורמה (מומלץ בעיקר למספר מצומצם של עובדים, כי היא יקרה יחסית). השובר יכול להציע למי שמקבל אותו פעילויות תרבות ופנאי, למשל כרטיס זוגי לסרט קולנוע, למופע או להצגה. אופציות מוצלחת אחרות הן שוברים לביצוע רכישות ברשתות שונות בסכום מוגדר, שוברי ספא, שוברים לאירוח זוגי – והרשימה עוד ארוכה. וכן, פעמים רבות מדובר בשובר שמאפשר לבחור בין מספר אטרקציות שהן פחות או יותר באותו טווח מחירים.

פרמטר מרכזי שמפריד בין השוברים השונים הוא המחיר שלהם, סוגיה שמי שרוכש את השוברים חייב כמובן לקחת בחשבון. בהתחשב בעובדה שמתנות לעובדים עשויות להיות מוענקות לקבוצה גדולה של אנשים, הסכום הכולל שנדרש לשלם עשוי להיות גבוה. החדשות הטובות הן שמחירי חלק ניכר מהשוברים בהחלט שווים לכל נפש, כך שגם בכמות גדולה מדובר בסכומים שאפשר בהחלט לעמוד בהם. מומלץ, בכל אופן, שמנהלי החברה יגדירו מראש את כמות העובדים שאמורים לקבל את המתנה – לפעמים מדובר בכלל העובדים בחברה, אך לפעמים רק בעובדי מחלקה מסוימת, בעובדים מצטיינים ועוד – ולראות בהמשך לכך מה סדר הגודל של ההוצאה הצפויה. ברור שאם יש מאות עובדים, לא כל אחד מהם יקבל במתנה שוברים במחיר של כמה אלפי שקלים.

היתרונות של שוברי מתנה

לא מעט סיבות הופכות שוברי מתנה למתנה מוצלחת כל כך שאפשר להעניק לעובדים. היתרון המרכזי הראשון הוא שהשוברים האלה מציעים שלל אופציות, כך שכל עובד המקבל אותם יוכל למצוא מה לעשות איתם, ויממש אותם לצרכיו בזמן המתאים לו ביותר.

השוברים חוסכים לבעלי העסק את ביצוע המשימה הבלתי אפשרית – קליעה למכנה משותף רחב מאד, של עשרות או אפילו של מאות עובדים. זאת להבדיל ממתנות אחרות, שייתכן שלא יקלעו לטעמם של העובדים המקבלים אותן, עד למצב של חוסר מימוש של המתנה. לכן, שוברי מתנה נחשבים תמיד למתנה מועדפת על ידי העובדים.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה